השר אליהו תוקף: "כל המינויים ישארו בידי ש"ס"

המהדורה המרכזית No Comments on השר אליהו תוקף: "כל המינויים ישארו בידי ש"ס"

שר המורשת עמיחי אליהו בראיון למהדורה המרכזית, על חוק בחירת רבני הערים: "החוק שהוצע ע"י מלול ורוטמן מאוד מורכב ובעיני משאיר את כל המינויים בידי ש"ס. אני רוצה שעולם התורה שאני צמחתי ממנו גם יהיה חלק מההנהגה ומחקו אותם בכל מיני טענות מוזרות"

Minister of Heritage Amichai Eliyahu arrives to a government conference at the Prime Minister's office in Jerusalem on January 29, 2023. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ישיבת ממשלה משרד ראש הממשלה עמיחי אליהו שר המורשת צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:01
30.04.24
אבי מימרן No Comments on "הסרטון שהפיץ החמאס מעודד, אבל לא מתייחסים למסרים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון המלא>>>

שר המורשת עמיחי אליהו, שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס למחלוקת סביב החוק לבחירת רבני ערים ושכונות: "לצערי כמעט 20 שנה כל המינויים של הרבנים נתקעו בגלל בג"ץ שהגישה התנועה הרפורמית. צריך לפתור את זה בצורה נכונה שזה לא יהפוך למינוי מקורבים".

הוא מתח ביקורת על ההצעה הנוכחית: "אנחנו לא בונים מערכת על בסיס משהו מקומי אלא מערכת ארוכת טווח שתקדם את כל עולם הרבנות לשנים ארוכות. הצעתי מספר חלופות. החוק שהוצע ע"י מלול ורוטמן מאוד מורכב ובעיני משאיר את כל המינויים בידי ש"ס. אני רוצה שעולם התורה שאני צמחתי ממנו גם יהיה חלק מההנהגה ומחקו אותם בכל מיני טענות מוזרות, לא רוצה דילים וקומבינות. רוטמן לא מבין בנושא הזה. אני לא רוצה שהשר ימנה את כל הרבנים".



0 תגובות